heidyteunissen.reismee.nl

Welkom op mijn blog!

Hoihoi, welkom op mijn bog!

Het is bijna zover, over twee daagjes (woensdag) vertrek ik naar Frankrijk. Na maanden van voorbereiding gaat mijn minor daar echt van start. De komende vier maanden verruil ik de HAN in Nijmegen voor NEOMA Business School in Rouen. Hier ga ik zes vakken volgen. Niet in het Frans, maar in het Engels, samen met nog zo'n 120 andere internationale studenten.

Al vanaf november 2015 zijn de voorbereidingen in volle gang. Ondertussen is bijna alles geregeld. De komende twee dagen staan vooral in het teken van het inpakken van de laatste spullen en dan is het woensdag op weg naar het Franse leven. Vanaf vrijdag beginnen de activiteiten vanuit de studie, dus ik heb nog even om bij te komen ;)

Ik hoop naast mijn studie ook nog allerlei andere dingen van het land te kunnen zien en er een toptijd van te maken. Via deze blog hoop ik jullie een beetje op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen in la France.

Wil je een mail ontvangen als er een nieuw verhaal op de blog staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Veel leesplezier!

Groetjes Heidy

Reacties

Reacties

Will van den Elskamp

Hoi Heidy,
Heel veel succes daar???? En veel plezier natuurlijk!
Groeten uit Kootwijkerbroek.

Melissa van Hal

Heel veel succes! Leuk avontuur om aan te gaan.
Geniet ervan.

Liefs xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!